Dokunulmazlık yarışında hünerlerini sergilediler! | 21. Bölüm | MasterChef Türkiye

Takım yarışında mücadele eden mavi takım jürinin isteği doğrultusunda 6 çeşit gözleme hazırladılar.
Masterchef Türkiye Mutfağı; yeteneklerini sergileyecek Masterchef adaylarını bekliyor! Ancak bu mutfağa girebilmek o kadar da kolay olmayacak. Binlerce başvuru arasından seçilen 30 yarışmacı adayı Masterchef Türkiye’de kalabilmek için temel becerilerini ve hünerlerini Masterchef mutfağında gösterecek. İşler, bu mutfağa girmekle de bitmiyor. Bu mutfakta kalmak da bu mutfağa girmek kadar zor. Bakalım kimler bu yetenekli 14 yarışmacıdan biri olacak?
Birbirinden farklı yeteneği olan 14 Masterchef adayı, Türkiye'nin Masterchef'i olmak için her hafta sonu bazen stüdyoda, bazen stüdyo dışında kıyasıya bir rekabet sergileyecek.
Yemek pişirme sanatının en ince detaylarını profesyonel şefler; Mehmet Yalçınkaya, Hazer Amani ve Somer Sivrioğlu'ndan, yemek yapma tutkusunun hırsa nasıl dönüştüğünü de yarışmacılardan öğreneceğiz.
Uzun maratonun sonunda yalnızca bir kişi Türkiye'nin yeni Masterchef'i olma gururunu yaşayacak ve büyük ödülün de sahibi olacak.

YORUMLAR

  • 1:45 duvarda elek mi olur el kızı Melek mi olur 😂😂😂

    Yiğit GamingYiğit GamingSaatler önce
  • 1.45 costuruyo murat

    Mehtap DurkutMehtap Durkut23 saatler önce
  • Kadın çok bilmiş :D

    Msp tuana ÖnerMsp tuana ÖnerGün önce
  • Evet sef, evet, sef, tamam sef

    Anonym AnAnonym An2 gün önce
  • Düşünsenize böyle bi kayınvalideniz olduğunu... Çok bilmişlerden Allah'a sığınırım.

    Solgun VivaldiSolgun Vivaldi3 gün önce
  • Lan amına kodumun kadını ne bu ego amk alt tarafı gözleme yapıyo sanki marsı keşfediyor herkesin annesi nenesi yapıyor qmk

    VORTEX{X}VORTEX{X}3 gün önce
  • Teyze sen tam bir çomarsın

    Bora TİLEYİBora TİLEYİ4 gün önce
  • Mehmet içini hazırlarken kıymayı kavurmadan sogani atiyo

    Batuhan Mert Çelik TRBatuhan Mert Çelik TR6 gün önce
  • Hakanin burda ki gorevi ne cozemedim bi anlatin

    MüSLüMCü çocukMüSLüMCü çocuk7 gün önce
  • Kadından nefret ettim. Midemi bulandırdı

    Muhammed KILIÇMuhammed KILIÇ7 gün önce
  • Orda 3 şefe fena laf koydu ablamız HELAL olsun o 3 sef soğuksu içsin

    Mustafa ŞAHİNMustafa ŞAHİN7 gün önce
  • Bu a.q kadında ne ego var görende sanki portakalı pekin ördeği yapıyor.Hastane önünde gözleme yaparken bulmuşlar

    Nurettin BaşarNurettin Başar8 gün önce
  • 1:45😂😂😂😂 deliricem ya😂😂

    Bilal DoukuBilal Douku8 gün önce
  • Bunun adı gözleme değil yarım ay, gözleme yuvarlak olur.

    Min YoonaMin Yoona8 gün önce
  • 1:44 ahahhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaa

    elif eylülelif eylül9 gün önce
  • hakan seni emerim yaa

    Deniz ÜstünDeniz Üstün9 gün önce
  • 11:30'de fena laf atti mehmeti

    J AlmaktariJ Almaktari9 gün önce
  • Bişey diycem bu hakan ile eslemin arasında ne var

    M. Selman K.M. Selman K.9 gün önce
  • suratsız karı izlerken sinir oldum bune

    MCBALIKADAMMCBALIKADAM10 gün önce
  • 14:10 adresini aldım ablam gelcem orayada geleceeem :D

    Azimli OyuncuAzimli Oyuncu10 gün önce
  • ULAN ŞU MURAT VARYA MURAT TAKIM OYUNUNDA OYNAMIYO MİLLETİ GICIK EDİYO ELEMELERE GELİNCE ADAM GÖTÜNÜ YIRTA YIRTA KAZANIYO AMA HİÇ ONUDA YAPMIYO ELİNİ KOLUNU SALLIYARAK KAZANIYO LAN ADAM :=)

    Ali ÖzAli Öz10 gün önce
  • 10:11 Ocak Murata yetişmiyo😂

    Murat MutluMurat Mutlu10 gün önce
  • 1:45

    Trend Videos Akım VideolarıTrend Videos Akım Videoları10 gün önce
  • Ablam ne boş yaptn be

    Demir ŞeymaDemir Şeyma10 gün önce
  • lahmacuncu peyniri kavurmuyormus bi de kavursaydın da bakalım ne olacaktı. Bu elemandaki özgüvene bak bi de yarışmaya katılmış.

    Karagöz TvKaragöz Tv11 gün önce
  • 1.45 reiss

    Pro KonsolPro Konsol11 gün önce
  • Ay götüme bak hele hele

    rhs sstrhs sst11 gün önce
  • ay su kadin ne ya aptal

    Sıla İlbanSıla İlban11 gün önce
  • su yarismayi murat icin seyretmeyen yoktur heralde

    Sıla İlbanSıla İlban11 gün önce
  • Amguardian hakan dndndjdhd

    Kerim Burak SoyluKerim Burak Soylu11 gün önce
  • Amk karısı birini kazandiriyosan kirmicaksin kalbini benim gözümde kazanan hakan mis falan filan ozaman onu secseydin emeğe saygıda yok

    Atilla KaplanAtilla Kaplan11 gün önce
  • EGO’ya bak çıktığın delik belli abla

    Gamze ÖzerGamze Özer11 gün önce
  • Hakan cok tatlı ve cok yakışıklı bırısı ve cömert❤️❤️❤️

    ezginur çelikezginur çelik12 gün önce
  • eslemle hakan birbirlerine kalp atıyo

    Onur KarasakalOnur Karasakal13 gün önce
  • 19:30 o nasıl yiyiş tarzı

    Deli çocukDeli çocuk14 gün önce
  • bu yarısmadakı kibir nedendir anlamıyorum chieflerin artıst konusması gelen konugun artistligi bana sacma gelıyo ilk defa ızledım bu programı

    Dogukan BuldukDogukan Bulduk14 gün önce
  • Hay sokayim saygisiliginada programinada hepsinde ego ego ego başka bi bok yok. Acun.com bu kadar düşük bir potansielli program hic yakismiyor bunun yerine aksam 7 de haber koysala daha mantikli olur

    portakallar diyarıportakallar diyarı14 gün önce
  • HAKAN ❤ ESLEM

    oyun dunyasioyun dunyasi14 gün önce
  • Kadının tipe bak ya sanki en ünlü gözlemeci

    Barış AzboyBarış Azboy14 gün önce
  • 1:44

    emirhan kösemirhan kös14 gün önce
  • 1.44 çıldırıyom

    emirhan kösemirhan kös14 gün önce
  • Hakan

    Patimat SabanovaPatimat Sabanova14 gün önce
  • pardon kuvarda degil duvarda

    oyuncu babasıoyuncu babası14 gün önce
  • murat abi: KUVARDA ELELELKİMOLURRR EL GIZI MELEKMİİİİİ OLURLDLLDDR : D: D :D :D xd

    oyuncu babasıoyuncu babası14 gün önce
  • Mehmet kesin fatih yasinin babası Herşeyin ustası Fatihin babasıda her işi yapıyor Sbhdgdgdgdggdgdgdgsgsg

    Rüya EkibiRüya Ekibi15 gün önce
  • 0:04 hakan neden istedi diyor hakan : bende onu düşüyorum diye tepki veriyor < 0:24 bu arada arkdaşlar bunu hakan istedi bu nasıl bir çelişki bu yarışmadan artık şüpe duyar oldum çok çelişkili anlar oluyor artık tiyatro seyreder gibi olduk artık

    Shah Rukh KHAN TurkeyShah Rukh KHAN Turkey15 gün önce
  • helal be abla yürü tutmayın ablamı :D

    GameLover TRGameLover TR16 gün önce
  • Hakan elenecek gün gelecek gidecek ordan ve herkes görecek bunu...

    Aykut SarısoyAykut Sarısoy16 gün önce
  • Kadın kendini Gordon Ramsay sanıyor galiba altüstü bir gözleme yapıyorsun

    SokratesSokrates16 gün önce
  • Teyze çok boş yapıyor

    Ebubekir ÇiftçiEbubekir Çiftçi16 gün önce
Dokunulmazlık yarışında hünerlerini sergilediler!  | 21. Bölüm | MasterChef Türkiye