Jet Sosyete 2.Sezon 5. Bölüm Full HD Tek Parça

Jet Sosyete yeni bölümüyle Çarşamba 20:00’da Tv8’de!
Alışveriş haftası sebebiyle ofiste Yaşar hariç herkese hediye paketi geliyordur. Yaşar bu duruma çok bozulmaktadır. Ona hiç hediye yollanmadığını zanneder fakat durum öyle değildir. Paketlerin peşine düşünce onu sürpriz beklemektedir.
Şennur gizli gizli Kumsal’la görüşmektedir. Bu gizemli hal Talip’in başka şüpheler duymasına yol açar.
Tony’nin yalı turlarından esinlenerek Alara, Tony ve Gündüz gece özel arkeoloji turları düzenlemeye kara verir. Bu turlara katılımın çok yüksek olmasındaki sebep pek de düşündüğümüz gibi değildir.
Melike ve Ozan’ın geçen yıl O Ses Türkiye’ye yaptıkları başvuru kabul edilir. Yarışmaya katılacaklarını ailelerine nasıl açıklayacaklarını düşünen ikili tekrar yakınlaşacak mıdır? Nazlı ve İlayda’nın bu duruma tepkisi ne olacaktır?
Jet
Sosyete resmi hesapları:
instagram.com/jetsosyete/
facebook.com/jetsosyete
twitter.com/jetsosyete_tv
blackstaredu.org/nameof-jetsosyete

YORUMLAR

  • 6

    Sonya safaSonya safa7 saatler önce
  • Gülseden güzeli Adrana Lima ❤️

    skfb1907skfb190712 saatler önce
  • Shennurun yaptigi resmen hirsizlik. Bunun neyi komik? O haric bolum ve oyuncular mukemmel

    Zaur MehdiZaur Mehdi19 saatler önce
  • ya su yaşar sürekli fırsatları hediyeleri paraları kaçırıyor ya adamın şansına ben üzülüyorum cidden yeter artık ya bişeyler kazansın adam

    Esméralda EsméraldaEsméralda Esméralda20 saatler önce
  • Bu Bölüm efsane, sakin kacirmayin!

    BaskeToloJiBaskeToloJiGün önce
  • Benim bir sorum olacak O KIM? Peki o Zaman BU KIM? 😂😂😂😂

    BaskeToloJiBaskeToloJiGün önce
  • hasibe eren, pelinken çok iyi ama şennur hiç ÇEKİLMİYOR yaa

    miss teachermiss teacherGün önce
  • zahidenin esprileri çok iyi ya

    miss teachermiss teacherGün önce
  • EN Sevdiyim dizi❤️🌺

    Turan MTuran MGün önce
  • ŞENNUR ACAYİP CAN SIKIYOR

    Baran BilginBaran BilginGün önce
  • tuvalete çay bardağıyla mı gitti o 01:12:45

    yücel cengaverzadeyücel cengaverzadeGün önce
  • Bu diziyi ilk defa izledim çok güzelmiş

    YAMAÇ KOÇOVALIYAMAÇ KOÇOVALIGün önce
  • Ya super

    Kübra SahinKübra SahinGün önce
  • Şahika dizide olsa dizi patlar

    Ömer YeşilÖmer YeşilGün önce
  • Vasviye teyze olsa keşke

    Ömer YeşilÖmer YeşilGün önce
  • İnşallah final yapmaz dizi ya izlenmeleri düşük diye millet mizahı anlamıyor ancak saçma sapan şeyler izlesinler

    Gamze KayaGamze KayaGün önce
  • Bu bolum muhtesemdi !

    sam ersam er2 gün önce
  • Cangiz'in takim elbiseleri harikaaa ! Ama rolunde devlesiyor adeta !

    sam ersam er2 gün önce
  • Talip o gozlerini kirpistirarak annene cevap veriyorsun ya bayiliyorum sana !

    sam ersam er2 gün önce
  • Binnur Kaya ve Engin Gunaydin !Lutfen Gulse Birsel Onlari kadroya dahil edin ,lutfen !

    sam ersam er2 gün önce
  • Melike sen bi daha şarkı söyleme lütfen🤔

    music musicccmusic musiccc2 gün önce
  • 8:00 parayı tutamayan adam değil mi ya hahaha

    Melek BahçeMelek Bahçe2 gün önce
  • Talip'e daha çok rol verin ya çok şeker ahahahaha

    Tülin EnderTülin Ender2 gün önce
  • Zahidenin bu ammaaaaaaaaaaaaaaaan deyişinden gına geldi artıkkkkk

    Zumrud BagirovaZumrud Bagirova2 gün önce
  • Bu dizide en sevdiğim karekter GİZEM

    gökkuşağı perisigökkuşağı perisi2 gün önce
  • Sennurun yaptigi aynen avrupa yakadaki burhanin yaptigi is gellen hediyyeleri araklamak..Burhandan intikam alinmisdi Sennurdan da alsinlar bi guzel..

    END. 01END. 012 gün önce
  • bu bölüm baya iyiydi ya

    Rüveyda BalcıRüveyda Balcı2 gün önce
  • Çok güzel yaaaaaa çok komik ya

    Ahmet DoganAhmet Dogan2 gün önce
  • Çok güzel olmuş

    Ahmet DoganAhmet Dogan2 gün önce
  • İlayda'nın oyunculuğu pes dedirtiyor :)

    Hakan keskinHakan keskin2 gün önce
  • Harbi İsveç li kızın içinden ibo çıktı 😂😂😂😂😂😂😂

    Mes Gamer trMes Gamer tr2 gün önce
  • Hür irademle ilk aboneliğim hayırlı olsun 😁

    Mehmet DÜNDARMehmet DÜNDAR2 gün önce
  • Fidaydaaaa ölüyorum...

    Abdullah OnderAbdullah Onder2 gün önce
  • Buuu kim?

    goldundsilber1 Silbergoldundsilber1 Silber2 gün önce
  • Güldür güldür de ki adamı aldınız dümdüz oynatıyorsunuz. Yazık ettiniz adama. Keşke tekrar bizim olsa

    AIR TEENAIR TEEN2 gün önce
  • Acun çok tatlı yaaaaa :)))

    Nuray AtilaNuray Atila2 gün önce
  • Tik tok her yerde yaw

    Arda YıldızArda Yıldız2 gün önce
  • En kötü bölümdü heralde 😕

    Cemil YillmazerCemil Yillmazer2 gün önce
  • Gizem 👍👍👍👍👍

    ERDEM 1ERDEM 12 gün önce
  • Vallahi çok güsel olmuş

    Bulent DincerBulent Dincer2 gün önce
  • komedi dizisine uymayan antipatik tek kişi melike bir ona alışamıyorum kadronun gerisi süper

    Aysun __Aysun __2 gün önce
  • 1:10:40

    Işıx TVIşıx TV2 gün önce
  • Akşam o ses oynamaz şimdi 😂😂😂oynasa da izlemem

    Işıx TVIşıx TV2 gün önce
  • 48:57 Wintır is Kaming :D. Bir daha kış olmayacak Jon baba

    Denizhan WalkerDenizhan Walker2 gün önce
  • Şuraya birseyler yazmamak için zor tuttum kendimi ama dayanamayip bölümün üzerinden kaç gün geçmesine rağmen dayanamadım şimdi bu bölüm komik diil kaliteli diil o ses jurisi bile hadisenin kahkahalari hariç hiç samimî digillerdi oyunculuk kötüydü diyaloglar kötüydü kurgu saçma ve basitti sennur kaosunda kanal değiştirip ileri sariyorum..... olmadı olmuyor olumuyor bu dizide eksik olan çok şey var gülse birşeyin yaratıcılığın bişi olmuş sanki dicektimmm ama ortada aile arasindanin sıcaklığı hala dimagimizdayken bu rezalet nedir geçen sezonun son donemindeki sıcaklık biraz olsun avrupa yakası ve yalan dunyayi yakalıyor derken bu sezon acunla yıldızla tilbeyle süren bölümler neden böyle oluyor komedi dizisine bu kadar ihtiyaç duyan beyaz cam neden surekli diplere yolluyor raitiglerde ben kendime buldugum cevaplar şunlar en başta gulse hanim senaryo yazarken yeni bişi deniyor alisilagelmis kurgulan ve seyirci beklentilerin çıkıp benim istediğim ve tahmin edilemeyecek kurgulanmış bizi basbasa bırakıyor buda komik olmuyor itici oluyor sennur bu sebeple bayii , daha sonra ilk iki dizi deneyiminde başarılı olan yetenekli tiyatrocu lar yerine dizinin bel kemigine instegram fenomenleriyle tekduze ekran tarafından sevilen komik tipleri basmakalip şekilde aynı esprilerle yoruyor hem gereken adam gerektiği kadar rol bulamıyor hakemeyen dakikalarca ekrana kaliyor cengiz bozkurt , bartu , az surelerde komik ve itici tipler hasır eren sarp Apak , tek düze basit yöresel komik Çağlar Çorumlu çok süre alıyor dizi eriyor acaba bu dizi bu sezon sonunu getirirmi bence imkansız sondan 5 inci bölümü izledik bence ama oda acunla bi sözleşme yoksa bakalım haftayaki bölüm çok önemli izleyip göreceğiz yoksa anlat Karadenizler Diriliş Ertuğrul arasında işi çok zor ama bu arada gülse birlik (gizem) derya Arbaş (safiye) Alara ve ilayda cikrikci oglunun tonyyynin oyunculuk ve karakter başarıları tartışmasız birde bu bölümün en başarılı ve komik sahneleri gene gizem , alara ve ilayda birazdan tony nın farkiyla müze sahneleridir

    serkis karkaçyanserkis karkaçyan2 gün önce
  • Mən bartu çüçükçağlayanı masum'da izlədim və burda izləyrəb bir boəirinə zidd xarakterləri ustaca oynayır halal olsun.

    Tebriz QurbanliTebriz Qurbanli2 gün önce
  • Anlamıyor musun gerizegalı OZAN benim flkdghjşdlkgfhjdşkujlgh

    mehmet ortaçmehmet ortaç2 gün önce
  • Melükee.. bayiliyorum Caglar Corumlu'ya :D

    Rosa RosaliaRosa Rosalia2 gün önce
  • Ya şu Şennur tipi komik değil aksine diziden soğutan bi tip sırf bu kadın yüzünden izlemiyorum uzun zamandır . Kaldırın şunu

    sinem arslansinem arslan2 gün önce
  • Şennur a çok sinirlendim.

    Melike OnuralMelike Onural3 gün önce
Jet Sosyete 2.Sezon 5. Bölüm Full HD Tek Parça