MasterChef Türkiye'ye veda eden isim belli oldu! | 28.Bölüm | MasterChef Türkiye

Masterchef Türkiye Mutfağı; yeteneklerini sergileyecek Masterchef adaylarını bekliyor! Ancak bu mutfağa girebilmek o kadar da kolay olmayacak. Binlerce başvuru arasından seçilen 30 yarışmacı adayı Masterchef Türkiye’de kalabilmek için temel becerilerini ve hünerlerini Masterchef mutfağında gösterecek. İşler, bu mutfağa girmekle de bitmiyor. Bu mutfakta kalmak da bu mutfağa girmek kadar zor. Bakalım kimler bu yetenekli 14 yarışmacıdan biri olacak?
Birbirinden farklı yeteneği olan 14 Masterchef adayı, Türkiye'nin Masterchef'i olmak için her hafta sonu bazen stüdyoda, bazen stüdyo dışında kıyasıya bir rekabet sergileyecek.
Yemek pişirme sanatının en ince detaylarını profesyonel şefler; Mehmet Yalçınkaya, Hazer Amani ve Somer Sivrioğlu'ndan, yemek yapma tutkusunun hırsa nasıl dönüştüğünü de yarışmacılardan öğreneceğiz.
Uzun maratonun sonunda yalnızca bir kişi Türkiye'nin yeni Masterchef'i olma gururunu yaşayacak ve büyük ödülün de sahibi olacak.

YORUMLAR

  • Burcu da durdu durdu turnayı gözünden vurdu ya :)

    Münevver BolatMünevver Bolat23 saatler önce
  • Kerem birinci

    Lara LorenLara LorenGün önce
  • KONUK KATILAN KİŞİLER OSMANLIY DÜŞMAN OLDUKLARI İÇİN ESLEM KAYBEDER OSMANLI YEMEKLERİ YAPTIĞI İÇİNDİR AÇIK VE NETT ESLEMİN HAKKI YENİLDİ

    sevda sarıcasevda sarıcaGün önce
  • eslemde çok iyi kasa var be

    Deren GömeciDeren GömeciGün önce
  • Olan esleme oldu.. senden nefretttt ediyorum hakannnn

    YILDIZ GÜNEYYILDIZ GÜNEYGün önce
  • İlk başta izlemiyordum ama artık izliyorum ve master chef çok güzel

    Hatice SerdarogluHatice SerdarogluGün önce
  • Har canlı bir gün mastır seften elenmeyi tadacaktır. Ne aq. Saçmalık

    mehmet ali polatmehmet ali polatGün önce
  • Osmanlı duraklama devrinden gerileme devrine geçiyor.

    At KafasıAt KafasıGün önce
  • evet şeffffffffffffffffffffffffffffffff evetttttttttt şeffffffffffffff

    hacker hackermanse1hacker hackermanse1Gün önce
  • ya mal mal seyler yapiyorlar murati honderdiler eslemi gonderdiler artik ben izlemem sizde izlemeyin

    Göksu GüvendikGöksu Güvendik2 gün önce
  • Masterchef eslem ba bay✋✋✋✋

    aykut kahramanaykut kahraman2 gün önce
  • Azerbaycan eslemi tutuyordu yaa

    Elcan RustemovElcan Rustemov2 gün önce
  • Eslemi sevenleri destekleyenleri gerçekten anlamıyorum. Şımarık, osmanlı diye diye seyirciyi arkasına almaya çalışan sözde uyanık, hep agresif hep gerginlik yaratan ufak bir kız çocuğundan başka bir şey değildi.

    Mertcan KüçükoğluMertcan Küçükoğlu2 gün önce
  • Arkadaşlar Murat finali izlemeye gelecekmi bilen varmı

    Nuray YıldırımNuray Yıldırım2 gün önce
  • hakan sana yazıklar olsun ilk zamanlarda favorimdin sen ve eslem. ama artık senden nefret ediyorum. şu kızı kaç kere öptün ve kaç kere ağlattın birde üstüne seviniyorsun. gerçekten çok iki yüzlü bir insanmışsın yada program için blöf yapıyosun bilmiyorum ama artık seni desteklemiyorum umarım burdan giden bir sonraki kişi sen olursun ve umarım uğur kerem meltem burcu hepsi senin arkandan "oh gönderdik" derler sen o zaman görürsün dünyanın kaç bucak olduğunu. SENİ SEVİYORUZ ESLEM, SAKIN KENDİNİ ÇOK ÜZME LÜTFEN!!!!!!!!

    Merve TosunMerve Tosun2 gün önce
  • Rica ediyorum ağla 😭😭😭

    NUR MELEK ŞAHİNNUR MELEK ŞAHİN2 gün önce
  • işte kötü olan evine gitti

    Emre AslanEmre Aslan2 gün önce
  • Uğur forever😍

    Patatesli ŞekerPatatesli Şeker2 gün önce
  • Eslem yoksa bende yokum😳😳😢

    Turk PROTurk PRO2 gün önce
  • Eslem olması gerekiyordu finale kalacak iyiydi dürütdü sevgi doluydu şimdi ne yapcanız yazıklar olsun hakan sana senden bunu beklemezdim tü sızin adamlığınıza terniyesizler Eslem seni çok seviyorum bunu unutma Sen nenim gözümde mastırşefsin zaten boşver o salakları

    Betül BozacıoğluBetül Bozacıoğlu2 gün önce
  • 😍

    duygu türkmenduygu türkmen2 gün önce
  • Kazanmayı tek hakeden kerem

    Coşkun YamanCoşkun Yaman2 gün önce
  • Burdan Hakanında ugurunda amk eşlem sizden daha delikanlı hele uğur kârı gibi dırdır yaptın senden şef olmaz

    InsanInsan2 gün önce
  • Oley eslem giti

    Elvin TuranElvin Turan2 gün önce
  • Oruspu çocuğu Hakan bu şeflerde şerefsiz bu yarışmadan nefret ettim kızın üstüne çok gittiler haksızlık yaptılar eslemi çoook seviyorum

    tik tok akımlarıtik tok akımları2 gün önce
  • Kerem çok iyi kalpli 😊 sevinemiyor diğerleri gibi elemelerde

    funda dindaşfunda dindaş2 gün önce
  • Memoyu özledim be

    Sarının yanı Lacivert#Sarının yanı Lacivert#3 gün önce
  • Ben bunu oyun olarak değil hayat dersi olarak görüyorum.Unutmayın -ki bu yarışmada 1. De olsanız,İnsan olmadıktan bir anlamı yoktur.Saygılar...

    Dutluktu Buralar. Sen ne bilecen.Dutluktu Buralar. Sen ne bilecen.3 gün önce
    • +1

      Dutluktu Buralar. Sen ne bilecen.Dutluktu Buralar. Sen ne bilecen.3 gün önce
  • Ya off bu yarışmanın en masum insanları gitti 1Mehmet2Eslem

    Sarının yanı Lacivert#Sarının yanı Lacivert#3 gün önce
  • Hakan ilk önce Eslemle çok yakındın şimdi gitti diye seviniyosun anladım hiç senii

    Aslı AkbulutAslı Akbulut3 gün önce
  • Reziller amk hahaha götünüzü siktirin prim almak icin

    MnmlPulzeMnmlPulze3 gün önce
  • mehmet şef en başta gidersen ne yaparsın diye sorduğu kişiler eleniyor .aynı şekilde mehmete de sormuştu o da elendi. eslemin yaptığını tadmadan karar vermişler bence

    shin se gishin se gi3 gün önce
  • @MasterChef Türkiye Neden 29.Bölüm Tanıtımını Hâla Yayınlamadınız? (SABİTLE MASTERCHEF TÜRKİYE)

    Barbarians Royale KoçBarbarians Royale Koç3 gün önce
  • Neden Eslem elendi onu söyliyim çünkü yaşı 20 olduğu için

    Barbarians Royale KoçBarbarians Royale Koç3 gün önce
  • Arkadaşlar edanursogut3 instegram hesabım. Daha yeni açtım hesabımda tarifler paylaşmaya çalışıyorum. Ilk tarifimi yani 3 malzeme ile yaptığım kurabiye tarifine bakıp beğendiysen beğenmeyi aklında soru işaretleri ve istediğiniz bir tarif olursada yoruma yazın. Aşçılık hayalim için küçük bir ortam oluşturmaya çalışıyorum. Hayatta bazen küçük şeyler ile mutlu olmak lazım. Umudum olur musunuz istediğim şu an fazla bir yükselti değil . Sadece hayallerime adım adım yolumda katetmek istiyorum. Bu hesaptan sonra belki youtube kanalıda açarız. Umudum olur musunuz. Tek isteğim beğenin tariflerime ilgi gelsin. Sizlerde yaratıcılığınızı gösterin diye. Eğer takip yada tarifime bakacak olanlar bu yorumu begenebilirmi.

    Edanur SöğütEdanur Söğüt3 gün önce
  • Allah aşkina bunlara hiçmi demediler mutvakda başinuzi baglayin... Iyrendim bu programnan sachlar yemeklerin ichinde yuzuyor,,acun ney bakarmisinizzzzz:-

    Toma HaciyevaToma Haciyeva3 gün önce
  • Hiç üzülmedim

    Mustafa BozdeveciMustafa Bozdeveci3 gün önce
  • Eda BK yazdıgına kesınlıkle katılıyorum, hele hele meltem gibi sahtekar yüzsüz bir yarışmacı varken eslemın gıtmesı kesınlıkle sacmalıktı. Zamanında yaptığı hırsızlık ve son oyunda bıle esleme karsı yaptıgı psıkolojık baskı ne kadar kotu bır kısılık oldugunun ıspatıdır acıkcası ne ara yaptıgı hatalar karsısında yuzu kızarma faslını gecıpte bunları yapıyor bılemıyorum ne de olsa 1. olamayacak bu yavaşlık ve hamtallık ile chef falanda olamaz zaten neyse oyna 1 hafta daha. Buyuk ıhtımal ıle hakan 1. olacak zaten ama eslemde fınalı görmelıydı dıye dusunuyorum

    Tanser HacıoğluTanser Hacıoğlu3 gün önce
  • her canlı birgün tadacaktır mı ? :O :D

    Seydihan KazanSeydihan Kazan3 gün önce
  • Eslem osmanlı usülü ağlayan pasta yap bize Bu arada haksız yere gittin be reissss :(

    YusuteyompiiYusuteyompii3 gün önce
  • Gidişattan belliydi. Arkadaş olan birbirini kayıranlar finale kaldı işte. Şimdi de o sahte çıkarcı arkadaşlıklarınızın parçalanışını yaşayın rozet takımı. Hakan ve Uğur hariç diğerleri birbirini destekleyerek ve pohpohlayarak göz boyayarak şefleri de etkiledi bence. Kerem de başlarda iyiydi ama Burcu'yu taşıdı. Burcuyu sevmiyorum çok sinsi. Eslem'e veda ederken bile hiç samimi değil. Meltem zaten anaçlık yaptı hepsine kimse onu elemek için oy vermedi bu arkadaş grubunda, iyi bir rol üstlenmiş ki ilerledi finale kadar. Sonuç olarak baştan beri kenetlenenler birbirini destekleyen pohpohlayanlar finale kalıyor bu yarışmada. Formül bu, sıradaki sezon yarışmacılarına duyrulur.

    jale soylugiljale soylugil3 gün önce
  • bu esleme hak oldu

    Hadise OrucluHadise Oruclu3 gün önce
  • Masterchef = uğur

    isimsiz kullaniciisimsiz kullanici3 gün önce
  • Benim favorum HAKAN

    Susan GozalovaSusan Gozalova3 gün önce
  • yeni fragmana baktım ulan hakan eslemin üstüne o kadar gidiyosun ki sana çok sinir oldum öyle böyle değil ya eslem bitti gitti gelmiş oraya izlemeye daha neyin kavgasını yapıyosun daha niçin üstüne gidiyosun kızın ya bıraksana yemek yaparken başkasıyla kavgalı tartışmayı

    Kisara ChanKisara Chan3 gün önce
  • Bi daha izlemicemm bu programi😏

    aycan Çiçekaycan Çiçek3 gün önce
  • Herşey kurgu değilmiydi zaten..bu kadar üzülmeye gerek yok eslem..hayatta daha önemli şeyler varr.. Bunların hepsi kurgu...üzülme bence 💞❤️✨

    Sema Nur DelibaşSema Nur Delibaş4 gün önce
  • Ya Eslem elenmesin keşki Meltem elenseydi diyenler+1

    Nilay MazlumNilay Mazlum4 gün önce
  • Nihayet gitti yaa

    kanyy2092 kankanyy2092 kan4 gün önce
MasterChef Türkiye'ye veda eden isim belli oldu! | 28.Bölüm | MasterChef Türkiye